onsdag, september 17, 2008

Stupid People Are Everywhere!

Ingen bra start på den här dagen. Först ringer chefen (ÖsterBo) och väcker mig 08:22 (jobbade ju igår kväll så jag var gode trött) och vad säger hon? Är du vaken? Vad är det för en jävla fråga vid den tiden på morgonen? Gaaah!

Sen skulle jag tvätta klockan 12:00, men vad händer då? Jo, den som tvättat innan har tydligen bara stängt av strömmen och plockat ut sin tvätt, så det var fullt med vatten i maskinen och när jag ska tömma skiten fungerar det inte. Den är alltså trasig och eftersom klockan är efter tolv har hyresvärden lunch. Galen!

Men som tur är så har jag ju tillgång till en tvättstuga till och ännu mer tur när det fanns tid mellan 13-16 idag. Men alltså, jag blir jävlart vansinnig på folk som tydligen inte vet hur man gör i en tvättstuga. Sen att jag har sovit dåligt och var fruktansvärt hungrig gjorde allting ännu jobbigare. Jävla rikspucko!

Dagar kvar:
3 4 5 6 7

1 kommentar:

Anonym sa...

haha och jag gissar att du svarade "JA" på den frågan. Sen tror jag att din nyckel även passar i tvättstugan i mitt hus där finns 4:a maskiner. går ju alltid prova, har det för att Jon brukade tvätta här då han bodde på 32:an