torsdag, september 25, 2008

My Extremely Exciting Life.

Idag är det återigen dags för innebandy. Det är helt otroligt hur fort veckorna går, trots att jag har tråkiga dagar där ingenting händer. Men det är kul att det finns någonting att se fram emot bland alla dessa trista dagar. Men jag är laddad för innebandy trots att jag är trött. Sover dåligt. Trodde att det skulle bli bättre efter bröllopet men tydligen är det någonting som inte vill släppa mina tankar.

En annan sak som jag har sett fram emot är min present från Micke. Idag är det dags och jag är väldigt spänd på vad det kan vara. Att fylla år är verkligen det bästa som finns. Förutom palt förstås. Nästa vecka är det äntligen dags för det. Svärmor har lovat att bjuda mig på palt.

Så nu har jag lite att se fram emot. Men förhoppningsvis händer det någonting snart i min annars så trista vardag, för att ha fler trista dagar kommer göra mig galen och galen orkar jag inte bli. Men nu ska jag fortsätta ladda inför innebandyn för killarna ska få stryk idag. Det tycker jag de förtjänar!

2 kommentarer:

J sa...

Åhåå dags för present av han.. har du någon aning? När ger du han hans present då?? ;) Spännande :)

Snart har du inte liiiika tråkigt längre för from onsdag finns jag tillgänglig ;) tom ledig ons, tors fre :D Hihi!!

Duu , kan man få be dig köpa 4 bordstabletter/underlägg åt mig på ikeå? blir ungefär 80 kroner att lägga ut? Isåfall runda med nergröpta ränder. Lila! Som de som syns liiiite på min p-box och middag ;)

Oj oj nu blev dte långt! Haha :) PUSS!!

Anonym sa...

Hej! Kolla in tävlingen vi har igång just nu!
Du kan vinna inrednings prylar till ett värde
av 400:- Grejerna väljer man själv och de kommer från EM i Piteå! Lycka till!