onsdag, september 24, 2008

My Books.

Okej, jag har faktiskt fått lite gjort. Har gått igenom all studentlitteratur som jag införskaffat genom åren och har nu lagt ut en annons på Blocket för att sälja iväg lite böcker.

Har även gått igenom resterande böcker i förrådet. Fick med mig 149 stycken när jag var i Boden senast. Alla dessa böcker är hästböcker. Ska sälja iväg dem också någon dag. Har även diskat undan från kalaset i måndags. Känner mig ändå tillfreds med dagens sysslor. Men att klockan bara är halv tre gör att jag känner att jag borde göra mer. Kommer dock inte på någonting mer som borde göras.

Kanske tar jag bilen och kör någonstans. Orkar inte vara hemma, men å andra sidan känns det inte lika lockande att bara köra runt. Men jag hittar säkert någonstans att fördriva tiden. Dollarstore brukar vara ett bra ställe för sånt.

Inga kommentarer: