lördag, september 13, 2008

Miss Insomniac.

Nu har jag kommit på varför jag måste ha ett Vänner-avsnitt på när jag ska sova. Ljudet från teven stänger ute alla tusen miljoner tankar som tydligen ska ploppa upp just när det är dags att sova. Igår kväll hade jag inte möjlighet att se Vänner när jag skulle sova (Micke har flyttat på datorn) så jag fick försöka somna utan. Nästintill omöjligt!

Jag har ingen aning om när jag äntligen somnade, men det tog väldigt länge. Tankarna bytte om varandra hela tiden, jag kunde inte slappna av. Sen att Micke låg bredvid och snarkade gjorde ju inte saken lättare. Sen vaknade jag typ nio imorse så ni kan ju tänka er att fröken Lundberg är lite trött.

Men jag har saker att göra idag (några saker som höll mig vaken). Ärenden på stan, städa ihop kaoset, diska. Sen kan jag sova en stund. För sova måste jag göra om inte kvällen ska förvandlas till någonting tråkigt. För ikväll ska jag prova någonting som heter, alkohol. Det ska tydligen vara rätt gott och göra dig lite knasig i huvudet och jag har alltid velat bli lite knasig i huvudet, så jag tänkte testa detta alkohol. Jag återkommer imorrn hur det var!

9 dagar, nu är det snart dags...

Inga kommentarer: