fredag, september 05, 2008

Miss Independent (Almost Anyway).

Alltså, nu har jag lyckats lösa mitt trådlösa problem, men jag tänker inte berätta vad felet var för det är lite pinsamt. Men hursomhelst är jag trådlös igen och det är huvudsaken...

Disken gick ganska fort. Det såg mer ut i diskhon än vad det egentligen var. Varför är det alltid så? Nu är det bara dammsugning och skura golven kvar innan städningen är intakt. Skönt.

Nu skulle jag dock behöva en elektriker som kan komma och hänga upp två stycken lampor åt mig. Även om jag lyckades lösa det trådlösa problemet by myself, vill jag inte börja pilla i kablarna i taket för det är farligt har jag hört. Men nästa vecka blir en mer normal vecka (för Micke alltså, han jobbar dygnet runt just nu) så kanske att min egna personliga hjälp kan hänga upp mina fina lampor.

Nåja, nu börjar det bli ointressant (igen). Ska luta mig tillbaka en stund innan jag tar itu med det som återstår. På återseende (eller återläsande eller hur jag nu ska skriva)!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte så svårt Anna du har 2 kablar i taket så när du kopplar in dom se bara till att dom inte tar ihop ändarna då ska det vara lugnt:D

J sa...

Hehe najs.. :O) Jag gissar på att du hade hett wlan på off! :P är jag nära så säg till ;)

Lampor är ftast inte kul, men bjud över mange då kanske.. han verkar ju kunna detta.. Hihi! :)