tisdag, september 09, 2008

Miss Early Bird.


Igår såg jag äntligen filmen som alla pratar om. Filmen som blev hans sista och jag måste sälla mig till kritikerna. Grym film! Men mörkrädd som jag är var jokern lite skrämmande, även om jag visste att under sminket doldes en av världens snyggaste människor. Det slog mig även att man aldrig mer kommer få se denna mycket begåvade (och snygga) skådespelare längre. Men att han fick avsluta med en sån där film ska han vara stolt över. Sov gott, Heath, sov gott!

Jag är vaken tidigt. Det kanske inte är någon av er som har tänkt på vad klockslaget står på (ni kan titta längst ner i detta inlägg). Men jag har skjutsat Micke (som förövrigt somnade under filmen, hur man nu kan det) till jobbet för jag ska ha bilen. Ska nämligen åka till Boden och hälsa på mamma och lillebror. Har inte varit där på tre månader och det är lite länge med tanke på att familjen bor där. Men idag är det dags och jag ska även få lite researcharbete gjort. Fint.

Ska äta lite frukost. Orkar inte gå och lägga mig, känns bara onödigt. Så jag äter frukost, ser lite serier (nya avsnitt av One Tree Hill och Gossip Girl), hoppar i duschen och sen kanske jag kommer iväg tidigt så jag slipper vara i Boden heeela dagen. Uh, hemska tanke!

1 kommentar:

J sa...

Känn dig utmanad! ;) PUSS!