måndag, september 01, 2008

Let the Fall Come.

Ny dag. Ny vecka. Ny månad. September. Höstmånaden, så nu är det väl officiellt höst antar jag. Känns inte alls kul med tanke på att sommaren bara försvann och jag inte fick njuta ordentligt av värmen och solen. Men, men nu är det över och bara att gå vidare. Hösten är här och då får den väl komma då.

Började dagen med en morgonpromenad. Mycket duktig. Sen blev det bra frukost. Men förutom det har det inte hänt så mycket. Har diskat och bakat kladdkakemuffins. Känner att så mycket mer kan jag inte få ut för tillfället. Borde göra en massa annat, men med tanke på att jag inte börjar jobba förrän 19.00 och klockan inte ens är ett, så kan jag gott slappa en stund till. Det är grymt skönt att jobba på Darub, tiderna är klockrena (klockrena, så jävla dåligt), hela dagen är öppen för planer och jag behöver inte sova bort hela dagarna för att hinna ikapp med sömnen. Klockrent, eller hur?

Jaja, tyst med mig nu. Ska vänta några minuter tills muffinsarna är färdiga och sen koka mig lite kaffe och smaska en stund. Sen kanske någonting mer spännande händer. Vem vet...

Förresten, eftersom jag älskar nedräkningar, så börjar en nu; 21 dagar kvar...

Inga kommentarer: