torsdag, september 18, 2008

I'm Whacked.

Jag är helt slut, både i huvudet och benen. Innebandyn var jobbig, men jag tror det mest berodde på cykelturen dit. Det var jobbigare än jag väntat mig och sen att cykla hem efteråt var nästan ännu jobbigare. Men jag känner att om jag bara fortsätter så kommer jag snart att känna hur enkelt det går att cykla. Både dit och hem.

Ska nog lägga mig ner och läsa en stund och bara slappna av. Men risken finns att jag somnar, men det gör inte så mycket. Sova måste man ju och på senare tid har det blivit lite dåligt på den fronten. Så vad gör det om jag dåsar till en stund?!

1 kommentar:

e|in sa...

hehe, ja det skulle ju vara det, lite dåligt om spyan skulle komma just då ;P men nog tror jag att du klarar dej.. fick du tag på jonna och nån väska? =) Kram