fredag, september 12, 2008

Days Gone Wild.

Idag är jag en dag före igen. Jag har lördag. Men det beror helt enkelt på att jag redan haft fredag. Igår. Läste ju in fredagstidningen och dagarna blir väldigt konstiga av mitt jobb. Men jag gillar det. Jobbet alltså, inte att dagarna blir konstiga.

Nu sitter jag hos min andre hälft och väntar på att han ska göra sig klar. För idag har jag fått med mig honom på stan. Händer inte ofta så jag ska ta vara på den här stunden. Jag måste köpa nya skor till innebandyn. Benhinnorna tyckte inte om de skorna jag hade igår (vi förlorade tyvärr matchen, men jag och Urban var bara två, medan de andra var tre), så vi får väl se om jag kommer hem med nya skor.

Hursomhelst ska jag jobba ikväll igen. Sen är jag ledig till tisdag (om inte chefen ringer, det ska man ju aldrig räkna bort). Ikväll ska jag ta med mig det jag lärde mig igår, korta inte så mycket i texterna för tidningen är ganska tunn. Bara så ni vet!

10 dagar nu..
Och idag grattar jag Trogen och Nina!

1 kommentar:

J sa...

Ohh han fyller ju jämt va, elelr var det nästa år? (suck, vad dåligt minne!!)

Jaja sköt om dig!
PUSS.. Festa skoj imorgon.. :)