lördag, augusti 16, 2008

She Plus One.

Nu är det på gång, snart är liten här. Tänker på dig och den lill* idag, Jessi!

Jag har varit vaken sen åtta, men å andra sidan somnade jag ganska tidigt igår, så jag har fått mina åtta timmars sömn, men nog hade det kanske varit roligare att vakna nio åtminstone. Men jag är utvilad och det är huvudsaken.

Ska strax se när Lassi Karonen ror hem ännu en medalj för Sverige om en stund, sen ska jag nog börja göra mig i ordning. Ska dra en sväng på stan och ju tidigare jag far dit desto tidigare kommer jag hem igen och kanske hinner jag ta mig en liten powernap innan tennisen.

Ja, för idag är det dags för Aspelin/Johansson igen. Hoppas de inte är alldeles för trötta efter gårdagen. Idag får de ta sig an schweizarna, med bland andra Federer. Tuff match, men självklart tror jag på våra svenska grabbar! Nu, dags för rodd!

Inga kommentarer: