tisdag, augusti 05, 2008

På Durrnäset Intet Nytt.

Nu går det alldeles för fort. Vi är redan inne i augusti och innan vi ens hinner reagera sitter vi snart där och sliter upp det vackra julklappspappret. Varför kan tiden inte sakta sig lite i alla fall?

Inatt var jag tillbaka på Darub efter några veckors ledighet. Kändes konstigt, men jag är glad att världens bästa Valle jobbade. Men nog känner jag att jag inte är så varm i kläderna som jag hela tiden trott. Men det blir väl bättre antar jag.

Snart ska jag iväg på mitt andra jobb. Jag är fruktansvärt less på detta ställe. Samma sak dag ut och dag in. Men som tur är, är det bara den här veckan och några dagar nästa vecka, sen är det över och förhoppningsvis är det över för alltid. Orkar inte vara kvar där längre. Det går bara inte. Men då måste jag hitta mig någonting annat att tjäna pengar på, annars har jag inget val...

Det här kanske inte blev mitt mest intressanta inlägg på denna blogg, men jag kände att någonting behövde sättas i ord och då kan det lätt bli ointressant. Men händer det bara samma saker dagarna i ända finns det ju ingenting nytt att förtälja för er. Nu ska jag förbereda mig för ännu en kväll på Laxstigen. Kul! Kul! Kul!

2 kommentarer:

J sa...

Vad är detta, en rubrik på svenska? Trött då du skrev inägget? :P SKoj att vi ska ses imorgon.. Taggad ;) HUr är de annars.. PUSS!

J sa...

Ghost Whisperer :P Kankse inte det du brukar höra mig förkorta... HIHI. Skoj ikväll.. :) Puss Puss!!