torsdag, augusti 14, 2008

My Yesterday.

Ja, igår var jag på möhippa i Skellefteå. Min barndomsbästis Linniz ska gifta sig i september så igår var det dags att dra med henne ut och skämma ut henne. Dock är hon inte en person som skäms särskilt ofta, men det var roligt. Bilder finner ni här.

Det blev en massa skratt och skojigheter. Men pensionär som man är kastade jag in handduken innan den riktiga festen drog igång. Men å andra sidan fick jag vara med då det roligaste hände och det var jag glad över. Jag älskar den här människan och är så glad för hennes skull och ser verkligen fram emot bröllopet. Dock måste jag hem till mamma snart och göra lite research. Eftersom jag är "maid of honor" ska jag hålla tal och därför ska jag ta fram så mycket som möjligt om Linniz. Kul, kul!

Idag har jag varit duktig. Morgonpromenaden satt som ett smäck. Måste bli bättre att komma ut känner jag. Sen har jag hunnit med en sväng på stan. Handlade inte så mycket, men litegrann han komma med, ingenting av intresse, bara lite småsaker.

Snart ska jag äta middag för att senare åka till Darub för att läsa in Falukuriren. Känner inte riktigt för det eftersom jag ska jobba 7-16.30 imorrn och inte kommer komma i säng så tidigt inatt, men det är ju sista dagen på jobbet imorrn så nog ska jag väl överleva. Jag får sova imorrnkväll istället. Nej, nu väntar fiskpinnarna och potatismoset!

Inga kommentarer: