fredag, augusti 08, 2008

My Working Weekend.

Jag trotsade mörkret inatt. Läskigt, men på något sätt var det inte lika mörkt som det var när jag gick från bilen tidigare. Konstigt. Har sovit gott, men blev väckt av en jävla telefonförsäljare, dock ringde han en kvart innan klockan skulle ha ringt, men ändå. Måste ta tag i det där idag och anmäla mig till Nix (eller vad det nu heter) så att jag slipper dessa förbaskade idioter som inte har någonting annat för sig än att ringa och väcka folk.

I helgen tillbringar jag min tid på Laxstigen. Inte den bästa helgen precis, men någon måste ju jobba helg och eftersom jag fick ledigt nästa helg så får jag väl stå ut med att vakna före fan på mornarna. Det är ju som sagt sista helgen (förhoppningsvis) på ett tag.

Ja och sen hade jag tänkt cykla till jobbet istället för att vara lat och ta bilen. Men eftersom min cykel fick punktering efter den vilda cykelturen in till området under PDOL, har jag lånat Mickes cykel och han ringde nyss och sa att han skulle till Nolia och ville då ha cykeln. Det är ju rätt roligt, när jag väl vill cykla så får jag inte det. Galet!

1 kommentar:

J sa...

Haha, taskigt!! Men han ville kanske det för att kunna parkera någonstans nära ingången ;) PUSS!!