fredag, augusti 15, 2008

My Work Here is Done.

Äntligen är den här arbetsdagen över. Trodde aldrig det skulle ske. Men nu sitter jag här i min fåtölj och följer OS-sändningarna. Underbara känsla. Dock är jag helt sjukt trött, så jag funderar på om jag ska lägga mig i soffan och hoppas på det bästa.

Imorrn väntar kräftskiva och jag längtar som bara den. Kräftor är smaskens och att äta dem tillsammans med helt underbara människor gör ju inte upplevelsen mindre rolig. Hoppas bara att jag är utvilad, men det borde jag vara, eftersom jag får sova imorrn.

Avslutar med att säga att dubbelparet Aspelin/Johansson är helt fantastiska. Efter dryga fyra och en halv timme lyckades de besegra det franska paret och att sista setet slutade 19-17 (!) till Sverige är helt underbart. Ännu en medalj bärgad, nu ska det bara bli spännande och se vilken valör det blir. Heja Sverige!

Inga kommentarer: