lördag, augusti 09, 2008

My Peckish.

Lyckades lokalisera den försvunnen mannen. Han hade tagit sina kompisar till Nolia och där vet man ju att telefoner inte hörs om man heter Micke Stenberg. Jaja, jag hittade honom och hann pussa lite på honom. Men inte tillräckligt tyvärr. Men man kan tydligen inte få allt.

Nu sitter jag här mätt och med ett enormt sug efter godis. Funderar på att åka in till stan och handla en påse full med onyttigheter. Men samtidigt kanske det är lika bra att låta bli, det har blivit alldeles för mycket godis på senare tid. Fast nog vet jag att den där sista meningen mest bara skrevs för att försöka få mig att framstå som någon som är disciplinerad och kan hålla sig när suget sätter in. Men nog vet jag mycket väl att jag snart sitter i den fina silvriga passaten på väg in mot stan för att inhandla en påse med fördärvelse (är detta ett ord? Annars har jag kommit på ett nytt).

Nu börjar jag dock fundera på om detta inlägg bör avslutas. Verkar inte bli någonting vettigt skrivet i alla fall. Ha en kul lördagskväll!

Inga kommentarer: