onsdag, augusti 06, 2008

My Irritation.

Okej, kanske blir en liten irriterad ton i dagens inlägg, men jag måste bara säga att jag blir irriterad på folk. Har varit på ICA efter jobbet (valde ICA framför Coop - som jag annars alltid handlar på - för att det var närmast) och handlat lite välbehövligt till middagen som ska förtäras idag och först blir jag lite less på folk i kön. Hur svårt är det att lägga den där pinnen efter sina varor? (Vad heter egentligen den där pinnen?) Fast i och för sig kanske det är den som står näst på kö som ska lägga ner den, någon som vet?

Jaja, nästa sak jag blev irriterad på är folk som inte kan parkera sina cyklar på rätt sätt. Om det finns cykelställ och de till och med är lediga ska de inte användas då? Nej, tydligen ska man parkera sin cykel bakom en annan cykel (som faktiskt står i cykelstället) och göra det väldigt trångt och krångligt för den som äger cykeln i cykelstället (hm, någon som hänger med i mina förvirrade funderingar???). Hur fungerar folk?

Nej, allvarligt nu får jag slappna av och sätta mig ner en stund och känna lugnet. Jag är hemma och är ledig fram till fredag klockan 12.00 och ikväll väntar en riktig tjejkväll med diverse härliga damer i sina bästa år (eller ska jag verkligen säga så eftersom de är några år yngre än mig?!). Hursomhelst, ska jag kolla om karln vill äta middag med mig eller om jag får förtära min (förhoppningsvis) väldigt goda middag själv. Men först måste jag ta av mig mina byxor, för de är säkert smutsiga från dagens arbete och är de inte det är de i alla fall väldigt obehagliga för tillfället.

2 kommentarer:

Anonym sa...

varuavskiljare! :D

J sa...

Ojj.. nu vet du det anna :P haha!! Jaa men dte var ju såå mysigt igår.. sag grebban nått? :) Puss Puss!!