onsdag, augusti 27, 2008

My Interesting Life.

Jaha, då fick man bli mätt även denna dag. Men vi blev lata som as och handlade kebab. Men ibland får man lyxa till det. Dock tror jag att jag ska äta hemlagat imorrn, för även om pengarna nu har landat på kontot är det onödigt att handla upp dem på skräpmat. Jag måste ju ha pengar till IKEAresan (som borde bli av snart) och sen måste jag börja spara lite pengar om vi ska kunna få avnjuta någon vecka utanför Sveriges gränser.

Nu tror jag
dock att jag måste lägga mig i soffan för jag blev riktigt mätt och byxorna måste av dem också, för de är alldeles för tighta över magen. Som vanligt skriver jag de mest intressanta inläggen. Hoppas ni inte blir avundsjuka för att det händer så mycket i mitt liv och inte i era. Men man kan inte få allt. I alla fall inte på en gång.

Nu ska jag byta byxor, lägga mig ner med Fluffy (världens mest trofasta hund) och fortsätta se mina serier. Tänk att jag aldrig blir less. Det är helt otroligt.

Inga kommentarer: