fredag, augusti 29, 2008

Miss Thoughtful.

Så där ja, nu var alla uppgifter gjorda och inskickade. Känns grymt skönt. Men att sitta vid köksbordet och skriva en lång tid är inte bra för varken axlar eller rygg. Men, men nu är det ju som sagt klart så jag får avlägsna från köksbordet om jag vill.

Sitter och funderar på hur jag ska fortsätta dagen. Antingen lägger jag mig soffan och fortsätter mitt seriemaraton eller så hoppar jag in i duschen, klär på mig någonting finare än vad jag har på mig nu (promenadkläderna från i morse. Oh yes, morgonpromenad fungerade idag också), kollar när det går någon buss och sedan cykla in till stan för att ta den bussen. Min familj befinner sig nämligen i Luleå idag och det vore kul att umgås med dem. Micke ska ju tydligen jobba över idag så någonting måste jag ju sysselsätta mig med.

Men först ska jag dricka ett glas vatten och ta en huvudvärkstablett. Håller jag på att bli sjuk eller är det bara huvudet som vill mig någonting? Hursomhelst är det inte roligt. Suck.

Inga kommentarer: