torsdag, augusti 28, 2008

Miss Good Girl.

Har egentligen inget av intresse att förtälja (som vanligt), vill mest bara skriva ner hur duktig jag har varit ikväll. Efter att ha varit en sväng på ÖB och sedan ätit middag (ingen hemlagad mat idag heller, skärpning!) gick jag hem för att fortsätta med uppgifterna jag påbörjade i morse. Har som inte kunnat släppa dem riktigt sen utbrottet tidigare.

Nu sitter jag här några timmar senare (nästan tre igen) och har gjort ytterligare tre uppgifter. Två kvar och jag har insett att jag bara behöver göra en av dem, för att den ena har jag redan gjort tidigare. Hur bra är inte det?

Nu ska jag först gå på toa, sedan byta till något mer bekvämt och efter det ska jag berömma mig själv med lite godis (ÖB är farligt, åker alltid därifrån med godis i påsen, någon som stoppar dit dem utan att jag märker det?) och lite serier. Så här duktig har jag inte varit sedan uppsatsen skrevs. En duktig flicka förtjänar en klapp på huvudet.

Inga kommentarer: