fredag, augusti 08, 2008

Fear of the Dark.

Hur hamig får man vara innan det går till en överdrift? Blev sist kvar på jobbet och det är läskigt och att gå till bilen (ungefär 25 meter) var jobbigt och att gå från parkeringen till lägenheten var också jobbigt. Jag har alltid varit mörkrädd och trodde det skulle släppa när åldern blev högre och högre, men hur kunde jag tro det?

Usch. Så nu funderar jag på om jag ska trotsa min mörkrädsla och promenera de få meter som skiljer mig och den varma varelsen som är världens bästa eller om jag ska fortsätta vara lika hamig och töntig som alltid och lägga mig i min egna säng och somna in medan vännerna roar.

Nattliga tankar kan snabbt bli en massa förvirrat snack. Men nu har jag i alla fall bloggat... Fan, magen är konstig. Beror det på hunger eller någonting annat? Nej, allvarligt det här kan hålla på hur länge som helst så jag avslutar med en punkt.

1 kommentar:

J sa...

Hmm, stackarn. :/ Inte lätt då man är mörkrädd :S