tisdag, juli 08, 2008

To Tired To Function.

Nu känner jag att det här dubbellivet är jobbigt. Stupade i säng ungefär i samma sekund jag satte fötterna innanför dörren. Har nu sovit i dryga en och en halv timme. Hade säkert kunnat sova betydligt längre, men det går ju tydligen inte för sig. Men å andra sidan, imorrn bitti kan jag sova hur länge jag vill...

Dock tror jag inte jag kommer sova så länge, för det brukar jag inte göra och sen så blir jag på ett sånt dåligt humör om jag sover för länge. Men då blir jag å andra sidan på dåligt humör om jag inte för sova ordentligt. Det är inte lätt att vara jag, alltså.

Nu funderar jag på att stoppa någonting i magen (har ignorerat ropet ett bra tag) och sen kanske tar jag mig ut till stugan. Dock hade ju vädret kunnat vara roligare. Men att vara kvar här känns inte som en bra idé med tanke på vad som kommer pågå i några timmar. Jaja, vad jag än tar mig för måste jag grunda med lite mat i magen.

1 kommentar:

J sa...

Hehe lät som etttuft beslut om du skulle äta elelr inte, fara elelr inte :P Hoppas du bestämde dig för att fara pch umgås med broder, elelr visst är de kvar?

Jå det går, och jag ska nog det, men dte ides jag inte idag. får bli ett annat projekt :P

Skönt med ledigt imorgon! PUSS!!