torsdag, juli 10, 2008

A Night at the Cinema.

Sist jag var på bio var när nyinspelningen av The Omen hade premiär. Det var med andra ord ett bra tag sen jag satt i dessa obekväma och trånga stolarna tillsammans med några andra som kände att just den dagen var en bra biodag.

Men så idag var det dags att göra ett nytt besök i biosalongen. Den enda filmen som skulle passa att ta med pojkarna på var Adam Sandlers nya Don´t mess with the Zohan. På förhand verkade den helt okej, dock hade jag inte sett någon trailer, men den verkade ändå rätt okej. Men nu så här i efterhand vette fåglarna om det var värt 75 kronor (biljettpriset är ju helt sinnesjukt, men det orkar jag inte ta just nu). Nog var den rolig på sina ställen, men det är någonting med denne Adam Sandler. Jag har svårt för den människan.

Hur som helst så fick jag sitta någonannanstans än hemma en kväll. Det blir hyfsat långtråkigt att bara sitta hemma framför datorn eller teven varje kväll (eller varje kväll var väl kanske att ta i, jag jobbar många kvällar). Jaja, jag ska sluta tjata och gå in på blocket och titta om någon vill säga ett soffbord. Eftersom det har löst sig med soffa (tack gumman!) så är det endast ett soffbord som fattas. Eller nu ljög jag, skulle vilja ha en byrå också. Men prioriteten ligger just nu på ett soffbord.

Imorrn väntar städning och kanske att jag ska ta mig en promenad, det var alldeles för längesen mina stavar fick röra på sig. De tittar lite argt på mig varje gång jag passerar dem, så kanske att jag måste göra dem en tjänst innan de ger sig på mig. Hur kul hade det varit?

Inga kommentarer: