onsdag, juli 02, 2008

I'm a Hunter, Looking For My Plunder.

Har inte så mycket spännande att förtälja. Är lite sur på vädret, det är dåligt väder när jag inte jobbar och sol och varmt när jag jobbar. Hur snällt är det på en skala? Men å andra sidan så var det tvärtom förra sommaren, så någongång måste det ju vända.

Igår campade jag och Jonna på mitt golv. Jonna var jättetrött och hade nog somnat om jag inte pratat hela tiden. Men det var roligt. Speciellt när hon upptäckte påsen med jordnötter som låg på en låda.

Annars är jag fortfarande på jakt. Men dock inte längre på en säng, utan nu är det en soffa jag är ute efter. Den jag helst av allt vill ha kostar massor och massor har jag inte riktigt råd att betala just nu. Ett soffbord (som också behövs i lägenheten) är nog kanske fixat. Så är det någon som känner någon som känner någon som har en soffa (en fin och skön i rätt färg (vilken färg, har jag dock inte riktigt bestämt mig för än)) till salu, hör av er!

Ska försöka göra någonting nu. Kanske sätta mig i solen och läsa. Men jag vet inte riktigt om jag vill lita på det solsken som visar sig utanför mitt fönster. Det är nämligen ett sånt solsken som kommer och går och jag vill helst ha ett solsken som stannar. Fast å andra sidan, läsa kan jag ju göra inomhus också.

1 kommentar:

J sa...

Hehe.. :P Hmm, du sätter in en soff annons här på bloggen, smaaart! :D Hoppas på sol imorgon! :) Skulle vara såååååå skönt! :) PUSS!