måndag, juli 14, 2008

A Good Morning.

Det var helt underbart att vakna imorse. Ingen klocka som störde mig och åtta timmars sömn och någonting som gjorde uppvaknandet ännu bättre är att jag sovit HELA natten. När hände det senast? Underbart!

Sen att vädret är soligt gjorde det ännu lättare att stiga upp. Dock har jag ingen aning om det är varmt eller inte, men det ska jag undersöka om en liten stund. Ska gå över till mig och fixa lite. Sen är det ju äntligen dags att fixa till kråkslottet jag har på huvudet. Det ska bli så skönt att få till håret för nu var det alldeles för längesen en sax var i närheten av håret. Lägger ut bilder senare så ni får se en före- och en efterbild.

Nu ut på balkongen så att jag kan känna av temperaturen, sen över till mig och fixa lite så att det blir mer beboeligt. Have a nice day in the sun!

1 kommentar:

J sa...

Hehe.. nope ingen natt.. det är nu onsdag och torsdag.. men tack för omtanken ;) Hihi.. Ohhå spännande med håret och se hur dte blir :P Säkert fint.. Skönt bara att klippa sig ;) Puss!!