söndag, juli 06, 2008

The Day After Yesterday.

Nu är det inte lätt att hålla ögonen öppna. Men jag ska inte sova förrän sen ikväll, för jag ska upp tidigt imorrnbitti så det är lika bra att hålla sig vaken. Men det är svårt. Trots att Wimbledon-finalen är spännande.

Gårdagskvällen blev helt okej. Surströmmingen smakade så gott att jag tappade talförmågan. Fem strömmingar slank ner och det var helt underbart. Utgången blev väl dock inte så jättekul, men jag fick äntligen dansa till min/våran (min och Jonnas) låt. Det var väl höjdpunkten, kanske.

Titta så underbart!

Jag borde äta känner jag, men kylskåpet bjuder inte på några läckerheter, så jag funderar på om jag måste ta cykeln och dra mig mot Statoil. Men som det ser ut nu så kan jag inte lämna teven. Jag måste ju se vem av giganterna som vinner. Nadal eller Federer?

Inga kommentarer: