lördag, juli 12, 2008

All By Myself.

Jag är helt slut. Även om det varit sjukt lugnt på jobbet skulle jag kunna somna vilken sekund som helst. Men eftersom jobbet väntar på mig imorrnbitti igen, så är det nog bäst att hålla igång så jag kan somna i tid ikväll.

Jobbet går bra, även om det ena dagen är en boxningsmatch och den andra en rejäl skrikfest (inte jag, utan "gamlen"). Imorrn är sista dagen på mitt första semestervik. Dock är jag bara ledig i två dagar innan det är dags att gå på det andra. Något som är skönt är att det är på samma våning, så jag slipper ställa om så mycket (förutom att jag får ansvar för andra människor). Men nog hade det varit skönt med en lååång ledighet. Men är man semestervikarie så är man.

Ikväll blev jag ensam. Funderar på vad jag ska förgylla kvällen med. Måste äta, det vet jag, men vad jag ska fylla magen med har jag ingen aning om. Jag måste hursomhelst iväg och köpa snus så då får jag helt enkelt köpa någonting som passar magsäcken. Sen blir det väl en film för att ta det så lugnt som möjligt. Men risken finns att jag somnar, men då får jag hoppas att jag sover tills klockan ringer. Det hade varit skönt.

1 kommentar:

J sa...

Hmm .. är det redan ikväll de far elelr är han på någon fest kankse? ;P Hoppas du sover gott. Vi hörs kankse imorgon elelr nått!! :) Kramar!!