måndag, juni 23, 2008

Today's the Day.

Åh, nu är det snart dags att gå iväg och hämta nycklarna. Nycklarna till min alldeles egna lägenhet. Jag har väntat så länge på denna dag. Efter två månader av boende i mina väskor i olika lägenheter (egentligen bara två (kanske tre om man ska räkna ordentligt) ska jag äntligen få bo i mitt egna hem. Få packa upp mina tillhörigheter ordentligt och inte känna att jag inkräktar (stavas det verkligen så? Ser helt knäppt ut!) hos någon annan.

Hoppas bara att jag får tag i en säng så snart som möjligt, annars blir det spännande att sova. För de enda möblerna jag har är ett köksbord, tre köksstolar och en fåtölj, så en natt på en av dessa är inte roligt. Men det löser sig nog på något sätt.

Åh, jag måste nog gå nu på en gång. Onödigt att dra ut på det eftersom jag längtat så förbaskat mycket. Ljuvliga måndag!

Inga kommentarer: