tisdag, juni 10, 2008

Today, is a Good Day!

Idag regnar det. Det är inte kul. Imorse vaknade jag av världens sendrag i vaden och det har fortfarande inte släppt ordentligt. Det är inte kul.

Just nu sitter jag på jobbet och lyssnar på dagens tidning (Östersundsposten), som vi spelade in igår. Det låter väldigt proffsigt och det roliga är att jag och Carola (som går utbildningen med mig) fick läsa in nästan allting. Det är riktigt kul. Till lunch blev det paltzerian (jag har inte varit där en enda gång, trots att jag bott i Piteå i snart fem år). Det var väldigt kul.

Annars så är tydligen den här tisdagen den 10 juni en dag att minnas. Det beror inte bara på att Sverige går in i EM mot Grekland ikväll, utan det har hänt andra saker idag. Bra saker. I alla fall känns det bra just nu. Men jag är fortfarande väldigt försiktig, vill inte riktigt rusa in i någonting, men som det känns just för tillfället är det bra. Mycket bra. (Tack!)

Inga kommentarer: