torsdag, juni 05, 2008

Those Were the Days.

Snacka om nostalgitrippar jag tagit idag. Min älskade lillebror har tagit studenten och varje gång jag ser en student eller något som har med studenten att göra, minns jag min egen. Det är fem år sedan nu. Det är helt sjukt hur fort tiden har gått. Fem år och vad har jag gjort sedan dess?


Egentligen kan jag fira idag också. Jag är äntligen klar med skolan. Jippie! Känns så grymt skönt och jag är så stolt över mig själv. Trodde aldrig jag skulle orka fullfölja allting, men skam den som ger sig. Nu är jag äntligen, äntligen färdig. Härliga tanke!

Annars rullar livet framåt, framåt. Solen fortsätter att skina. Fortfarande både ute och inne. Leendet är tydligen fastetsat och kan inte försvinna så länge tankarna finns. Det är helt underbart. Ser fram emot helgen och allt som kommer med den. (Tack!)

Nu tror jag dock att jag ska lägga mig ner och stänga ögonen en stund. Är grymt trött eftersom natten inte innehöll alltför mycket sömn (men man ska inte klaga, det finns de som har det värre). Jag tänkte ta med mig storebror och hans Anna på stan ikväll. Bara sitta och ta en öl och njuta av sommaren och värmen. Är det inte härligt så säg?!

Inga kommentarer: