onsdag, juni 25, 2008

Something's Done.

Nu har jag gjort litegrann i lägenheten. Men jag insåg att antingen måste jag kasta en massa kläder eller köpa någon slags klädförvaring. Garderoben är redan full och det är inte ens i närheten alla kläder som är där. Suck. Men jag tror att jag ska återvända till Jysk (tredje gången på tre dagar), för de har rea och igår såg jag att de hade en klädförvaringshängare (förstår ni vad jag menar?), det kanske kan hjälpa i alla fall litegrann.

Men jag fick huvudvärk. Tror det beror på vädret och att jag druckit dåligt. Måste kanske dricka lite vatten och ta en huvudvärkstablett innan jag gasar mot Jysk (jag älskar verkligen när jag får ha bilen). Kanske jag svänger förbi Coop och handlar någon god middag.

Annars tycker jag att ni ska hålla tummarna att gubben i Luleå svarar snart så jag vet om jag får någon säng eller om jag måste fortsätta leta. Nej, vatten, ibumetin och Jysk (och kanske Coop). That's the plan, so I better stick to it!

1 kommentar:

e|in sa...

Så jävulskt nice blogg tjejen : ) Hörs och ses ikväll ; )
PUSS!!