torsdag, juni 19, 2008

Snotty-Nosed Kid.

Jag snorar och snorar. Sen har även hostan letat sig fram lite då och då. Jag tycker inte alls om det här. Rösten är hes, kan visserligen vara rätt sexigt ibland, men inte kul det heller. Det är så typiskt. Jag blir sjuk när sommaren börjar och med sommaren börjar även dubbeljobbandet. Jag jobbar på Österbo och även på Darub. Många sömntimmar kommer falla bort, men det är jag själv som gjort att det blivit så här så jag har ingen annan att skylla på än mig själv.

Egentligen har jag inte så mycket att berätta. Ska nog gå och lägga mig. Klockan ringer alldeles för tidigt imorrn och sen kommer ingen powernap kunna hinnas med, för direkt efter jobbet väntar party all night long. Får se hur jag mår på lördag. Helt galet!

Jaja, jag ska väl lägga mig och sova, för ju längre jag är vaken, desto tröttare kommer jag vara imorrnkväll och imorrnkväll kan man ju inte vara trött och sjuk. Då kommer det jag har i mina gröna påsar bli orört och hur kul är det?!

Inga kommentarer: