tisdag, juni 03, 2008

Oh, Lovely Sunshine!

Idag har jag fått en mycket rolig uppgift av min kära lärare, Urban. Jag ska få göra en sorts ljudtidning, men i min värld blir det mer som ett kortare radioprogram. Huvudsaken är att jag har med det han vill att jag ska ha med. Jag är Urbans favoritelev så jag måste ju fortsätta visa honom att jag faktiskt kan ta order...

Annars är dagen helt underbar. Solen skiner och det är varmt ute. Åtminstone var det det när jag cyklade hit kring kvart i nio, nu har jag ingen aning för jag har suttit inomhus sedan dess. Solskenet får vänta för nu ska jag in i studion och spela in. Kul, kul, kul!

Tänkte bara avsluta med någon rad om det braiga i livet. Gårdagen var underbar. Promenaden satt perfekt, dock avslutades kvällen med att jag somnade i soffan, men eftersom jag inte haft någon riktig helg och kunnat sova ut, får jag somna på soffan. Men hursomhelst, det fortsätter kännas bra och jag är lycklig. Vem trodde det för några månader sedan? (Tack!)

Inga kommentarer: