fredag, juni 06, 2008

Nothing Special.

Jag har ingenting spännande att säga (som vanligt), men jag kände att jag ville uppdatera bloggen nu när jag har internet en stund till. Natten har varit mindre bra. Har vaknat några gånger av bland annat en katt som äter presentsnören, toadörren gnisslar och gnäller när någon går dit och en full student som ramlar in mitt i natten. Jag räknar med att få sova mer inatt och imorgon.

Snart ska jag, Chrille och Anna (alltså jag är inte knäpp och pratar om mig själv i tredje person, om någon tror det, Anna är Chrilles flickvän) gå ner och möta pappa för en fika och en sväng på marknaden som tydligen ska vara idag. Det ska bli trevligt. Sedan ska jag äntligen få åka hem. Jag älskar min familj och det är alltid lika kul att träffa dem, men Boden är fortfarande Boden och det går inte att vara här alltför länge.

Jaja, för att egentligen inte ha något spännande och speciellt att säga, så blev det ändå ett långt inlägg. Nu ska jag tydligen vara med i någon frågesport med min storebror och skånskan (Anna) sedan måste jag ringa och väcka någon som troligtvis kommer vara lite bakis idag. Söt!

2 kommentarer:

J sa...

kul att allt är bra och att du njuter av ditt solsken.. :) Nu ska jag packa sen ska vi grilla sen far vi... Men vi hörs via mejl och lite V varje. :) Pussss

Anonym sa...

det är en kompis från skellefteå som blivit påkörd. du har säkert träffat henne men ingen du känner.