lördag, juni 21, 2008

My Voice.

Jag är ganska trött så det kommer nog inte bli något långt inlägg. Men jag har ett litet tips åt er; Lek aldrig i en studsmatta när du redan innan knappt har någon röst kvar. Jag har skrattat mer än jag gjort på mycket länge så nu har jag ingen röst kvar.

Hade tänkte gå ut ikväll, men med tanke på att jag inte bör prata så känns det som en dålig idé. För är det någonting som jag inte klarar av, så är det att vara tyst bland folk (brukar prata för mig själv ibland också, men det är lättare att vara helt tyst om man är ensam), så jag tror att det får bli en lugn kväll i soffan. Men en nykter lördag har nog ingen dött av.

Ska se lite Joey nu och kanske jag råkar slumra till (det behövs verkligen). Men hursomhelst ska jag försöka att inte prata någonting för om jag ska bli bra någon gång måste jag vara tyst. Så om det är någon av er som vill prata, så ring helst inte, för det blir svårt att prata i telefon om man inte får prata.

Inga kommentarer: