måndag, juni 02, 2008

Life as it is.

Egentligen har jag (som vanligt) inte så mycket att förtälja er. Men jag har en stund över... Eller egentligen borde jag åka hem för min mage börjar göra uppror, men jag kände att ett blogginlägg kan jag nog hinna med innan magen tar över helt.

Livet fortsätter framåt och det känns bra. Mycket bra. Dock känner jag att den närmaste framtiden kommer bli stressig, så sömnen kan bli reducerad och ni som känner mig vet att en reducerad skönhetssömn resulterar i en mycket grinig Anna, som inte är så rolig att vara omkring. Men kanske att solskenet (både inne och ute) kan bidra till en mindre grinig Anna, trots sömnbrist. Man kan aldrig säga vad imorgon bjuder på.

Nu ska jag gå och se att allting har blivit skickat (håller på att slutföra en saga som vi jobbat med ett tag) så att jag kan åka hem och ge magen vad den vill ha. Sedan ikväll blir det mys. Åh, vad jag älskar mys!

Inga kommentarer: