söndag, juni 22, 2008

Just Me, Writing.

Rösten är fortfarande inte bra. Dock bättre än igår, men jag låter fortfarande som en gubbe som druckit för mycket whiskey. Så UNT-prenumeranterna får helt enkelt vänta med att höra min röst i deras morgontidning. Men den som väntar på någonting gott...

Gårdagskvällen blev mycket riktigt lugn. Det hyrdes film, men matchen mellan Holland och Ryssland var alldeles för spännande så filmen fick se sig slagen. Att Ryssland skulle slå ut Holland var väldigt oväntat, men å andra sidan ska man nog inte riktigt underskatta ryssarna alltför mycket. De har en ledare som kan göra storverk. Det ska bli spännande att se hur långt Hiddinks gubbar klarar av att gå.

Nu har jag sovit en stund på soffan. Vilket inte var smart ur två synvinklar, 1) nacken är krum och jag har nu väldigt ont och 2) jag är nästan tröttare än innan. Så nu måste jag piggna till för jag ska ändå upp på Darub, trots röstbrist, för det är ny tidning och att vara med på genomgången känns som en bra grej. Men det blir tidig hemgång och kanske (och jag säger kanske) kan jag komma i säng i ordentlig tid ikväll (ska ju ändå upp och jobba tidigt imorrn), men det beror helt på hur matchen mellan Spanien och Italien går... Hm, vem ska jag heja på?

Inga kommentarer: