torsdag, juni 26, 2008

Frustration.

Idag höll jag på att försova mig. Vilket är helt galet eftersom jag hade ett möte klockan 14.00 och höll på att försova mig. Galet! Annars har dagen varit irriterande. Blir så irriterad på saker och ting. Utbildningen som till en början verkade vara en bra utbildning har under tiden blivit mer och mer krånglig och förvirrande. Men kanske att vissa frågetecken har blivit utropstecken, eller åtminstone punkter. Men det återstår att se.

Gårdagskvällen tillbringades tillsammans med tjejerna. Först fika på Nodo och sen mellanlandning hos Elin för att sedan förflytta oss till 1906. Det var kallt och lite halvtråkigt till en början, men efter att ha hittat filtar och sällskap blev kvällen helt okej. Tack flickor!

Hursomhelst ska jag ikväll ligga i soffan och se hur Spanien klarar av att hindra Ryssland från att få möta Tyskland i final på söndag. Kan bli en svår uppgift eller så har Aragonés ett speciellt vapen för att se till att Hiddinks gubbar får nöja sig med att spela om bronset mot Turkiet. Men som sagt, blir en spännande match (hoppas jag i alla fall).

Förövrigt vill jag bara säga att jag mår utmärkt. Saker och ting har ordnat upp sig på ett sätt som jag inte hade kunnat tro, även om jag innerst inne hoppades. Jag avslutar med orden:

Nothing worth having, comes easy.

Inga kommentarer: