fredag, juni 13, 2008

Forza Italia.

Än så länge har den här dagen varit bra. Inga olyckor än så länge. Men jag ska inte tänka så utan att knacka i trä (jag är nog lite skrockfull ändå) för annars kommer någonting hända.

Det som kanske kan ge lite otur den här dagen är om Rumänien lyckas vinna över Italien. För om det blir så är Italien ute ur EM och hur kul är det? Visserligen är Italien inte alls lika kul att se nu när varken Totti eller Cannavaro är med. Ja, jag vet att fotboll är mer än snygga spelare, men det är faktiskt lite roligare att se ett lag om någon på plan är ögongodis...

Nu ska jag fortsätta se matchen och hålla en tumme att Italien lyckas göra ett mål till (och då självklart att Buffon lyckas hålla bollarna utanför nätmaskorna). Sen ska jag hoppa in en snabbis i duschen, för troligtvis blir det girls night out ikväll. Blev precis gräsänka (om man låtsas att Arvidsjaur är utomlands) så vilket sätt är bättre att "fira" det än med en liten fest med tjejerna?

1 kommentar:

Julia sa...

Lite skrockfull? Du är ju den mest skrockfulla person jag känner:)