lördag, maj 17, 2008

Old Friends.

Igår blev en trevlig kväll. Träffade gamla vänner. Mycket gamla. Alltså inte gamla åldersmässigt, utan gamla i den bemärkelsen att vi umgicks när vi var mini. Mycket trevligt måste jag säga, så nästa gång jag kommer till Boden ska de försöka dra ihop fler från den tiden (nu visste de inte riktigt att jag skulle dyka upp).

Nu väntar snart en sväng ner på stan. Måste hinna på systemet för jag hinner inte det hemma. Sen ska jag äntligen få se min älskade lillebror på fotbollsplanen. Eller ja, det förutsätter visserligen att han får spela, men det ser jag som en självklarhet! Sedan ska lillebror skjutsa mig hem igen. Det har varit väldigt skönt att vara här och ladda batterierna, så nu är jag fit for fight inför kvällen, vad den än bjuder på.

1 kommentar:

J sa...

Skojigt! :) Nåå blev det utgång igår och hade du roligt isåfall? :) Take care, Puss!