torsdag, april 17, 2008

What If...

Blev sugen på någonting gott och kom på att Jonna skickat sitt kladdkakemuffinsrecept till mig. Så varför inte? Slickade skålen och slickepotten (åh, så gott) när jag satte dem i ugnen och satte mig sedan för att surfa lite.

Sedan kom jag på att jag kanske borde tvätta händerna (tänkte smörja in dem, har blivit väldigt torr efter arbetet) och ser mig själv i spegeln. Vad ser jag? Jag har choklad runt munnen. Det hade varit roligt om någon kommit förbi just då, eller det beror kanske på vem det var som skulle ha kommit. Tänk om Henke Lundkvist hade bestämt mig för att äntligen leta upp mig, det hade inte riktigt varit kul att möta honom första gången med chokladsmet runt halva ansiktet, det är ju nog att jag ser ut som fan i håret!

4 kommentarer:

J sa...

Fyyy fasiken vad gott!! :D

J sa...

Mm jag kan tänka mig det.. Nä det var duktigt att du inte åt alla på en gång för det är ju lätt hänt! ;D Hihi!!

Anonym sa...

Fan Anna... Jag hade hoppats på en killer där... Du satt o surfa och somna i soffan 3 timmar senare brinner ditt kök av en allt för överhettad kaka!!! Ohhh

Anonym sa...

Haha du var säkert sjukt söt iförd kladdkaka. Kladdkaka är ju the new black.