lördag, april 19, 2008

Just a Regular Saturday Morning.

Det är roligt hur dagar kan skilja sig så mycket. Vaknade samma tid idag som igår, men skillnaden är att igår vaknade och var på ett uruselt humör, bara för att jag sovit någon timme för länge. Idag vaknade jag med ett bättre humör, bara för att jag sovit någon timme för lite. Det är konstigt allting.

Har i alla fall börjat tvätta. Trodde jag hade massor med tvätt, men när sorteringen väl var över insåg jag att det endast var tre maskiner. Hur fel det kan bli. Hursomhelst är jag inne på den sista maskinen och tänkte städa lite. Dammet har förökat sig (som vanligt) så jag måste ta hand om det. Men jag har ju fortfarande ingen dammsugare, så jag får improvisera lite snyggt.

Inget intressant idag. Men jag lever ett rätt ointressant liv för tillfället (eller egentligen händer det massor runt omkring, men ingenting som jag orkar skriva om just nu) så då blir bloggen ointressant. Men nu har jag (och ni som läser detta) fått några minuters tidsfördriv och vem behöver inte några minuters tidsfördriv?

1 kommentar:

J sa...

Hehe sant, jag fördriver tid nu med att läsa alla bloggar! ;) hihi!! Hörs senare! Puss..