tisdag, april 15, 2008

Good Morning, Sunshine!

Återigen en tidig morgon. Varför? Jag tror att det idag var ryggen som väckte mig. Måste komma på någonting så jag slipper vakna och känna smärta, smärta, smärta...

Idag skiner solen och det gör mig både ledsen och överlycklig. Överlycklig, för vem blir inte glad av sol? Temperaturen har höga siffror också. Underbart! Men då blir jag även ledsen. För en dag som denna skulle jag vilja åka till stugan och ta med lite matsäck och bara sitta i solen och mysa och prata stunt. Men det finns två problem, 1) jag har ingen bil och 2) vem kan följa med?

Jaja, det kommer förhoppningsvis fler såna här underbara dagar, så jag får planera in en tripp till stugan senare. Nu ska jag äta lite frukost och sen måste jag nog ändå gå ut en sväng. För att stanna inomhus idag, det är nästan en dödssynd!

Inga kommentarer: