fredag, april 18, 2008

Frustration Can Be a Good Thing.

Okej, nu har det gått några timmar sen mitt senaste inlägg och jag kan säga att jag har lugnat ner mig en del. Jag är fortfarande irriterad på mig själv för att jag inte kan göra saker när de ska bli gjorda, men jag har pratat med Håkan och fått två extra veckor att göra färdigt arbetet och är jag inte färdig om två veckor, då tänker jag fan i mig lägga mig ner och självdö...

Jag har i alla fall skrivit lite till och jag känner att det jag nu har åstadkommit får vara bra för idag, känner att jag inte kan bidra med så mycket mer för huvudet börjar bli fullt. Tänkte koka lite kaffe och från gårdagens muffinsbak finns en liten muffins kvar (jag gjorde bara sex stycken, så ni inte tror jag har levt på muffins) som jag tänkte belöna mig med för att jag inte gav upp i morse när det kändes som att en lastbil kört över mig. Lite duktig är jag åtminstone...

Inga kommentarer: