söndag, april 06, 2008

Confused or Just Tired?

Nu hände det någonting konstigt. Har den senaste en och en halv timmen suttit (eller snarare legat) och läst igenom varenda inlägg jag har skrivit på denna blogg (har man lite att göra, så har man lite att göra). När det sista inlägget blivit läst var jag tvungen att besöka toaletten (intresseklubben, är ni med mig?) och det är där det konstiga inträffar.

För ett ögonblick blir jag helt stilla, i tanken. Vad är det för dag? Är det fortfarande söndag? Jag förstår ingenting. Har det varit helg redan? Vad har jag gjort i helgen? (den frågan kom upp även fast jag alldeles innan läst inläggen om helgen, konstiga människa.) Det var jätteobehagligt. Det var som att allting var en dröm eller att just det hände utanför allting annat (låter ju helt åt helvete, men jag kan inte riktigt förklara på annat sätt).

Jag vet inte alls vad som hände. Nu är jag dock tillbaka till mitt normala jag (nåja) och tänkte äta någonting. Har känt av magens försök för att få uppmärksamhet, ett tag och det kanske är smart att göra någonting åt det för snart kommer jag att somna och om jag inte äter någonting innan jag somnar kommer jag vakna hungrig som aldrig förr.

Vad var det egentligen som hände? Jag blir alldeles snurrig. Kanske bäst att sova efter kvällsfikat, ändå. Man vet ju aldrig var detta kan sluta, annars.

Inga kommentarer: