fredag, april 18, 2008

Bite Me!

Idag är det åt helvete. Har sovit för länge. Hur det nu går att sova för länge när man vaknar 08.25... Men hursomhelst är detta en dag då jag helst av allt vill krypa tillbaka i sängen och dra täcket över mig och vakna upp imorrn. Men då skulle jag nog vara ännu mer irriterad, för hur länge sover jag inte då?

Jag blir irriterad på mig själv för att jag aldrig kan göra saker när de ska vara gjorda. Ska skicka in ett arbete till Håkan idag, tror ni att jag är färdig? Just precis. Inte ens i närheten. Vems fel? Just precis, mitt eget. Hade jag inte varit så förbannat slö, lat och allmänt trög hade jag kanske kunnat skicka in ett arbete som var färdigt. Men slö, lat och allmänt trög är egenskaper som beskriver mig utomordenligt bra. Istället sitter jag här och har skrivkramp (med arbetet inte bloggen) och försöker få tag på skåningen, så att jag kan berätta hur värdelös jag är.

Sen att det är jättefint väder och varmt ute gör ingenting bättre. För jag har inte tid att gå ut, inte nu. Måste försöka åstadkomma någonting i arbetsväg, så att jag slipper känna mig helt värdelös. Jag hoppas den här fredagen tar slut väldigt fort eller att någon hittar på någonting roligt (med mig naturligtvis) så att jag kan tänka tillbaka på det istället för den här jävla morgonen!

Inga kommentarer: