söndag, april 27, 2008

The Aftermath.

Söndag. Igen. Sista söndagen på Djupviksgatan. I veckan skrivs nya kapitel i mitt liv. Känns både ledsamt och spännande. Men nya utmaningar är aldrig fel.

Gårdagen var helt underbar. Eller ja i och för sig, att jag höll på att somna på dansgolvet var väl inte underbart, men innan dess. Underbart. En trevlig tillställning med goda vänner slår aldrig fel. Sporttemat var kungligt och de allra flesta hade gjort någonting för att vara med på temat. Dock tror jag att jag och Jonna var de som tagit temat på störst allvar och snygga var vi!

Jag vill tacka alla ni som var hos mig igår. Det var hur kul som helst och jag hade inte kunnat ha en bättre fest. Limbo, "fuck the dealer" och en massa sång och galenskaper. Precis som det ska vara på en renodlad sportfest. Men som sagt utgången blev inte lika rolig. Fröken Lundberg blev så till sig av all galenskap, att hon drack en snutt för mycket. Men är det fest så är det fest. Somnade gott som attan på golvet (inte rent på golvet, utan jag hade madrass) och vaknade med huvudvärk och hes röst. Precis som vilken söndag som helst.

Dock ser det ut som fan här hemma. Men som sagt, är det fest så är det fest. Men jag känner att jag inte tänker göra någonting åt det, för jag ska ändå städa ur lägenheten till veckan, så det kan få ligga kvar. Äckligt kanske någon tänker, men så farligt är det inte och varför städa när det ändå ska STORstädas om någon dag?

Nu ska jag strax hoppa i duschen, för jag ser ut som ett penntroll i håret och luktar nog inte så gott heller. Men som jag sagt har det varit fest, så har det varit fest!

Inga kommentarer: