onsdag, mars 05, 2008

You Give Me Fever.

Ingen bra vecka. Men det kunde jag nästan räknat ut. Eftersom förra veckan var bra, kunde det bara inte bli en bra vecka till. Det funkar inte så. I måndags blev promenaden uppsjukten på grund av vurpan på dansgolvet. Idag blev det återigen uppskjuten, dels på grund av att knäet fortfarande är ömt, men det största anledningen är febern. Den har tagit ett grepp om mig, dock inget stadigt grepp, den kramar mig än så länge bara lite lätt. Men varför?

Orkar inte vara sjuk och kan inte vara sjuk. Om jag blir sjuk kommer jag missa jobb och det håller inte riktigt. Ska och jobba idag. Fyra timmar och jag känner att fyra timmar kan jag nog klara av. Men dock finns risken att jag förvärrar min egen hälsa och sen kan det bli så att jag sprider vidare och att sprida vidare dålig hälsa till gamla människor är verkligen ingenting jag skulle vilja ha på mitt samvete.

Dilemma är bara förnamnet. Jävla skit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tungt läge :P

Anonym sa...

Åhh, inge najs :S
*trollar bort febern* ;)