torsdag, mars 06, 2008

Time Flies...

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

DIG:
1. Hur lång är du? Typ 173 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? Journalist, en bra mamma och visare
3. Vad pluggar du? Håller på att avsluta mina journaliststudier
4. Har du långt hår? Nja, inte särskilt
5. Vilken hårfärg har du? Mörkbrunt
6. Sminkar du dig? När jag ska ut på party
7. Har du haft sex senaste månaden? Yes
9. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vit bh och svarta trosor (matchning på hög nivå)
10. Har du kysst någon idag? Inte det

FAMILJ:
1. Bor dina föräldrar ihop? Haha… Nej, verkligen inte
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är bra på sitt sätt
3. Hur många syskon har du? Fyra
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? ”Hälsa lillebror”
5. Vilken mat lagade din pappa senast? Shit, det kommer jag verkligen inte ihåg…
6. Hur många ställen har du bott på? Unbyn, Boden, Piteå, Stockholm (dock bara i två månader)
7. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen
8. Vilken familjemedlem är snällast? Alla
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Satt och pratade med min lillasyster (som jag inte hade träffat på två år) i flera timmar för någon vecka sedan…

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Idag. Träffade på en gammal kompis på stan så vi fikade lite och sen gick vi hem till mig. Mycket trevligt!
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, ingen aning…
3. Har du kysst nån kompis? Absolut
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? Linn-Marie
6. Vem känner dig bäst? Svårt att säga, men jag tror Micke känner mig rätt så väl
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? Oj, ingen aning…
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Yes
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej

KLÄDER:
1. Vad har du på dig nu? Jeans, tröja, underkläder och strumpor
2. Har du bytt om idag? Nej, inte än, men det dröjer nog inte länge förrän mjukisarna åker på...
3. Favorittröja? Stor och mysig
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? Hm, det beror på faktiskt…
5. Har du gett bort kläder nån gång? Yes
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? Vem har inte det?
7. Har du handlat kläder genom Internet? Jo
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Varför det?
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? Y-front, inte särskilt sexigt!
10. Vad använder du för skor? Beror på vad jag ska göra

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? Men självklart
2. Klä dig annorlunda? Varför inte?
3. Vara dig själv? Vem ska jag annars vara?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Men det var en töntig fråga, tycker jag…
5. Fisa inför din pojk/flickvän? Hahaha…
6. Pierca dig? Yes
8. Ha sex på offentlig plats? Självklart
9. Vara omogen? Absolut
10. Äta småkryp? Vad skulle jag få ut av det?

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Institutionen för Musik och Medier (fd Musikhögskolan)
2. Vad heter din favoritlärare? Hm.. Patrik?
3. Vad är ditt favoritämne? Svårt att säga, men jag tyckte om praktiska kurser på högskolan, men på högstadiet och gymnasiet tyckte jag nog mest om idrott
4. Snyggaste läraren på skolan? Oj… Ingen aning…
5. Har du bra betyg? Alltså nu är det ju inte riktigt betyg som ges, men jag klarar det jag ska klara (även om jag inte gör det NÄR man ska göra det), men nog hade jag väl hyfsade betyg förr
6. Tråkigaste ämnet? MKV!!! Speciellt föreläsningarna med Staffan
7. Har du skolkat mycket senaste året? Det var längesen
8. Har du fuskat på prov? Yes, men det var även det längesen
9. Hur tar du dig till skolan? Oftast promenerar jag
10. Har du gjort mer än kyssas med någon när du vart i skolan? Kommer inte ihåg… Hahaha…

RANDOM:
1. Vet du vem FATO är? Que?
2. När tuggade du tuggummi senast? Tror det var i tisdags
3. När var du på semester senast? Förra påsken? Dags för en ny kanske…
4. Vilken färg är det på din tandborste? Vit och grön
5. Är ditt hår tråkigt? Vissa dagar ja, vissa dagar nej
6. Vad har du för påslakan just nu? Svart/vita krumelurer från IKEA
7. Vem såg dig naken senast? Micke
8. Hur ofta duschar du? Varannan dag försöker jag väl hinna med en dusch
9. Gillar du BUBBEL ROLLER? Har ingen aning om vad det är, men det lät kul…
10. När ska du gå och lägga dig? Ja, inte då än i alla fall…

1 kommentar:

Anonym sa...

Hihi kul att hälsa på .. :) Hoppas din lets dance går fint ;D Puss puss, hoppas vi ses imorgon!!