söndag, mars 30, 2008

My Tree Trunk.

Igår när jag skulle dammsuga hände någonting som jag inte riktigt hade räknat med. Har inte ens funderat på att det verkligen kan hända. Min söta lilla blåa dammsugare tog sitt sista andetag. Ett andetag som blev mer av en suck. Det är fruktansvärt. Nu kommer dammråttorna ta över lägenheten och jag får flytta ut tidigare än planerat. Detta är inte bra!

Annars så försöker jag hitta en ställning som tillfredställer mig på bästa sätt. Vaknade av att någon bytt ut min nacke mot en trädstam. Ingen rolig morgon. Försöker hitta en ställning där jag inte behöver känna den brännande smärtan som skjuter igenom min nacke och skuldror. Men det är inte lätt för hur jag än försöker sitta eller ligga känner jag hur nacken blir stelare och stelare. Någon som känner att ni är rastlösa och inte kan komma på någonting att göra? Iså fall är ni välkomna hit och hjälpa mig att hitta min normala nacke. För någonstans måste den ju vara?!

1 kommentar:

J sa...

Hehe galen (p)Anna :P Hade jag kunnat hade jag kunna hjälpa dig att leta men nu blir det harry ;) Hihi! Men tack så mkt för igår, var KUNG kul!! :D Puss på dig!