lördag, mars 29, 2008

My Hoarse.

Att vakna upp dagen efter och vara hes betyder bara en sak; kvällen innan var väldigt lyckad! Så med andra ord var gårdagskvällen lyckad, för jag är väldigt hes idag. Dock skrämde jag halvt livet ur Anette, vilket kanske inte var meningen, men ibland kan musik få mig att göra konstiga saker och då kan det hända att folk blir rädda och springer iväg...

Jag ska strax gå ut och få mig lite frisk luft. Måste bidra med lite ekonomiska medel till bolaget (det snackades om att vi tydligen skulle köra en tvådagars denna helg) och fylla kylen med godsaker. Sedan måste jag dammsuga (kanske inte det första man gör dagen efter, men då är jag ju inte som andra människor) för dammråttorna är inte långt ifrån att ta över lägenheten och hur hade det sett ut?

Inga kommentarer: